Cooperativisme actiu, pensament viu

Torna la Universitat d’Estiu del Cooperativisme els dies 1 i 2 de juliol, a la Facultat d’Economia i Empresa de la UB! Hi organitzem dos tallers: un sobre patrimoni cooperatiu i l’altre sobre com arribar a les persones més joves.

Crònica d’una assemblea gironina

Dissabte 16 de maig vam celebrar la nostra AGO! L’Assemblea General Ordinària ha comptat amb la participació de 23 cooperatives federades i un total de 36 persones assistents. Yaiza Blanch Górriz, presidenta de Coopsconsum i membre de Som Energia, va obrir i conduir la jornada. Blanch va agrair l’assistència de les cooperatives participants i els ha donat la […]

Hem celebrat la nostra AGO!

La jornada ha constat de dues parts: un espai per fer xarxa entre les cooperatives de consum, dinamitzat per la cooperativa Vector 5 (“Sintonitza intercooperació!“); i l’assemblea en sí. Tancava la jornada un dinar de germanor cuinat pel Corralet de la Lleialtat.

El cooperativisme de consum com a motor de canvi social

La taula rodona Reptes del cooperativisme de consum va ser molt enriquidora. Vam posar èmfasi en la necessitat de col·laborar plegades, consolidar les xarxes i establir aliances que reforcin el moviment cooperatiu.